Simya Sistemi

Oyun içerisinde yerden düşen ve satın alınan eşyaların üzerinde belli değerler vardır. Phy Attack, Mag. Attack, Critical ve benzeri gibi değerler belli bir rakam aralığında olup yanlarındaki parantezde bulunan yüzdeye ve silahın üzerindeki +' ya göre değişim göstermektedir.

Silaha, kıyafete, aksesuarın seviyesini yükseltmek(+ basmak)[değiştir | kaynağı değiştir]
Silaha basılan her (+) Phy. Attack Power ve Mag Attack Power (giysilerde defance) değerlerinde bir artışa yol açacaktır. 0'ken 16-18 olan atak değeri +3 iken 24-26 olacaktır. Bastığınız + yükseldikçe bir üstünü basmanız zorlaşacaktır. +1 den +2 ' ye çıkarmak kolayken +5' den +6 ya çıkarmak daha zordur.
Silah, kıyafet ve aksesuara + basmak için öncelikle ilgili Elixir olmak zordundadır. Silah için Elixir Weapon, kıyafet için Elixir Protector, aksesuar için Elixir Accesory kalkanlar için ise "Elixir Shield". Ayrıca NPC' lerde satılan Lucky Powder' tutma şansını arttıracaktır. İksir ve şans iksiri alındıktan sonra Y harfine basarak Alchemy (Simya) penceresi açılır. Bu pencere iki bölümden oluşur birincisi taş basmak, ikincisi + basmak içindir. 2. Pencereye gelip sol tarafa silah konulur yandaki açılan slota ilgili elixir ve istenirse (şart değil) Lucky Powder. Daha sonra Fuse seçeneğine tıklanarak işlem tamamlanır. Koyulan alandaki silahın üzerinde ışık çıkara silah başarıyla yükseltilmiştir, koyu bir duman çıkarsa başarısız olmuştur.
Önemli olan noktalar şunlardır; deneme başarısız olursa silah 0' a geri düşer, +4 den sonraki denemelerde silahın yok olma ihtimali vardır. Denenen öğenin en altına maviyle Astral (2) gibi bir değer yazıyorsa +4 sonraki başarısız bir denemede silah +4' e düşer ve astral değeri 1 azalır. Öğede maviyle yazılmış Immortal yazısı varsa başarısız denemede yok olma işlemi olursa immortal öğeyi kurtaracaktır

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money